Sinemkaan25102022 3 yaşında erkek yeğenim var Devletn kreşi girmek istemiyor çok ağlıyor sizlerin çocukları nasıl alıştı
Musmutlubiri Sinemkaan25102022 valla benim oglum 3.5 yasında hiç sıkıntı yaşamadık hemen alıştık. Devlette biraz otorite çok oluyor belki fazla gelmiştir ilk başta
isabebek Sinemkaan25102022 bende küçükken gidiyordum diyerek örnekler verin çevresinde ki kişilerin de küçükken gittiklerini. Sen büyüdün gitmen lazım derseniz ters teper.