Mdnlna Ay içim dışıma çıktı çok huylaniyom o sesden nefret ediyom resmen , kızım 11 aylik dişini sürtüp duruyo gicirdiyo sizinde bebişinizde yapiyomu nasıl duracak 3 gündür durmuyo ya
Poncikkkk Mdnlna bizde öyleydik şu an iki yaşında ara ara yapıyor öyle sesi hoşuna gidiyor hatta gülüyor yaptığında zamnla unutur oyalamak için eline oyuncak verin oyun oynatın şarkı söyleyin belki durur
caniminikizleri Mdnlna ikizlerimden birisi yapıyor şuanda 3 yaşındalar ama ben tabiki tepki vermiyorum 🙃
Zumra_Fatma Mdnlna valla brnim benim ne 3 ayi ahahha 3 aydan fazladir ki yaoiyor malesed 1.5 yasinda hala devam bende cok huylanirim doktorlar jormal diyor bu duruma
Sinem61 Mdnlna ay evet benim kizim da cok yapardı içim gıcıklanirdi ama kendiliğinden geçiyor tepki verip pekiştirmeyin. Özellikle diş çıkaracağı dönem daha fazla yapardı
arasardaannesi bnmkide 11 aylık olcak ara ara yapıo tepkı vermıom verınce ısrrla yapıyolarmıs ılk oğlumda yapıodu tepkı göstermedm ara ara yapıp bıraktı🤷
Mdnlna arasardaannesi ay Bn yapma diye yalvarıyom çocuğa resmen bana öyle bakiyo bu ne diyo der gibi 🤣 inshAllah bırakır tepki goztermemeye calisiyomda çok huylaniyom ama ya
Mdnlna Poncikkkk bisellerle oyalanincada yapiyo her türlü inshAllah bırakır hızlı zamanda yoksa bayilcam vallahi🤣
arasardaannesi Mdnlna inşallah cıkardıgı ses gıcık ztn bıde o minnacık dişlerine zarar verck gıbı gelıo ama görumcem tepkı gösterme dedıydı bana bnde öle yaptm kız kardsm annmler flnda gıcırdattıgını göruyordu yapma etme dıodu söledm tepkı vermeyın yoksa hosuna gıdıp daha cok yapabılırmıs cok surmedı bızım ıns sızınde öle olur🤲🤗
Mdnlna arasardaannesi ha o zaman vermiyim öyleyse yaa i shAllah valla evet çok gıcık bir ses yaa neyse dayanmaz durasıya kadar 😁
Mdnlna caniminikizleri aynen tepki vermemek daha iyiymiş bakalım inshAllah durur bu sesle yaşanmaz çünkü kulağımın dibinde yapıyor bnm kiz 🤣
bananeabiya Mdnlna bizimki de 11 aylık olacak bi ay önce yapmaya başlamıştı ve çok sık yapıyordu şimdi çok azaldı pek yapmıyor. Dişleri kaşındığı için yapıyordu sanırım
Mdnlna caniminikizleri ayy 🤣 üstüme çıkıp elini yanağımı saçımı başımı yolunca yapar seviyo mu dövüyormu belli degil🤣
Alerjikrinit Mdnlna bizde de vardı bu sorun. Hatta devam ederse artık diş doktoruna gidecektim. O aylarda başladı neredeyse yeni bıraktı 2 yaşında. Bence tamamen damak kaşıntısından kaynaklı. Reflü falan diyorlar ama başka bir belirti görmemiştim ben. 18-19 aya kadar diş sancısı çok yoğun geçiyor. Bizde sadece uykuda yapıyordu
Mdnlna Alerjikrinit ay yok uykuda yapmaz hiç benimki bencede ya kaşındığı için olabilir diş çıkardıkları içindir