Mawimsi Kızlar ikea antilop model kullanan varmı varsa kullanışlı mı ? Almayı düşünüyorum çok kararsınızjm evim küçük böyle büyük modeller istemiyorum
Asyaveannesi04 Mawimsi bizde ikea antilop kullanıyoruz çok memnunum 25 aylık bebeğim hala severek oturuyor
Yarim_Kilo_Kiyma Mawimsi 4 yıldır bizim ile hala taş gibi. Bir 4 yıl daha yine bizimle ile olcak. Bu tarz şeylerde çok fazla para vermeyi doğru bulmuyorum Şahsen
ikibinyirmiuc ben kullanıyorum hem fiyat olarak uygun hem de kullanışlı. Öndeki masasını çıkartıp rahatlıkla yıkayabiliyorum. Görünüş olarak da sade güzel iyi ki almışım
Mawimsi ikibinyirmiuc öyle mi ne güzel peki bebeğiniz içinde rahat ediyor mu oturma yeri dar diyorlar dar mı gerçekten.Bu arada bebeğiniz kaç aylık 😊
ikibinyirmiuc Mawimsi gayet rahat ediyor ve kullandığımız minderi de yeri daraltan bir ürün. Ayaklık almadım. Bebeğim 7 aylık