Bebeğim şuan 11 aylık ama yaklaşık 5-6 aylık olana kadar mukuslu kaka yaptı sürekli. Ben de ilk 2 ay diyet yaptım süt ürünleri, yumurta, tavuk vs. Doğru düzgün birşey yemiyordum. Düzelme olmadı hiç. Kanlı kaka görmemiştim. Sonra başka bir doktor sadece süt içme süt ürünleri vs herşeyi tüket dedi. Kanlı kaka görmeyene kadar. Tükettim kanlı kaka hiç görmedik bağırsakları bir süre sonra düzene giriyor bağırsak gelişimi ile alakalı herhalde. Ama kanlı kaka olduğunda ne yediğinize dikkat edip onu yememeniz gerekiyor. Mukusluyu önemsemedi doktorum.