Fatma22 evlenirken çeyrek takmıştı fakat onu kayınvalide verecek bizimle alakalı değil doğum yaptığımda da çeyrek takmıştı oğluma takım almıştı + olarak yelek, patik ağız mendili vs getirmişti hastaneye geldiğinde de çiçek çikolata almıştı ben de evine gittiğim zaman çeyrek götürüp yanına da sepet yapmayı düşünüyorum