domatesim Kızlar bebeğim sabah halsizdi calpol verdim eşim işten gelince doktora gideceğiz ama ateşi yine çoğaldı 38 şu an sabah 7.30 da şurup vermiştim paranox fitil versem arada kaç saat olması gerekiyor. Ya da şurup mu doktora bi saate anca varabiliriz 😢
Mukaddes59 domatesim 6 saat geçmesi lazım calpolden doktorumuz öyle demişti bize ama ben beklemedim gttim acile kanında enfeksiyon çıktı yatış yapılmıştı
domatesim [bilinmeyen] deletedmom4842 Mukaddes59 sağolun anneler. Doktora gittik düştü ateşi. Nefes yolları daralmış 😢 ilaç falan verdiler