Neseligunler40 Selam arkaşlar 13 buçuk aylık bebeğim ayağı ben kaldırınca kalkıp bana doğru yürüyor ama karşısında ben olmayınca kendi başına cesaret edemiyor, kendi kendine ayağa kalmayı da bilmiyor tecrübeli olanlar bu süreç nasıl ilerliyor ilk adımlarını atalı 2 hafta oldu 🥹
Zlm Neseligunler40 öncelikle alisir zamanla 😊 eşiniz evde olduğunda onunla karşılıklı oturun bebeğinizi aranıza alın eline birşey verin bunu babaya götür bunu anneye götür diye kısa mesafe yürümesini sağlayın hem yanınızda olduğu için daha cesaretli olacaktır. Yavaşça aranızdaki mesafeyi açarsınız oda yürüdüğünü gördükce cesaretlenecektir. Kalkması konusunda onun ellerini ve ayaklarını tutarak ona gösterebilirsiniz mesela ellerini tutup burayı tut şimdi ayağını ıktır gibi
Neseligunler40 Zlm evet karşılıklı yapıyoruz eşimle yürüyor o zaman 2 haftadır , demekki daha fazla cesarate ihtiyacı var zaten çok korkak bir çocuk en ufak bir düşmede bile kıyemeti koparıyor, zamanla göreceğiz inşallah teşekkürler 🥰🙏
littleflower Kendini nasıl güvende hissediyorsa o şekilde alıştırmalara devam edin. Korkmasın korkarsa bırakır bir süre daha. Yavaş yavaş yaptıkça onun da kendine güveni gelecek ve daha iyisini yapacak 🤍
Neseligunler40 littleflower evet ilk adımı attığında sevinmiştim iki haftaya yürür dedi herkes ama hala sürünerek gidiyor heryere bir türlü cesareti gelmedi inşallah yakın zamanda cesaretlenirde yürür, büyüdü artık ağırlaştı bir yere gidince kucağımda taşımaktan da yoruldum.