Merhaba hanımlar. 9 aylık oğlum var. Hala emziriyorum. Bazı dönemlerde göğüslerimde süt birikir şişer ve ağrı olurdu. Ama bikaç sefer şişmiş göğsümden emzirince düzelirdi. Ama dün akşamdan beri sağ göğsüm fazla şişti. Diğerinin iki katı oldu. Ve koltukaltına doğru sertlik var içinde. Çokta ağırıyor. Kist bişey olabilir mi acaba hemen doktora mı gitsem. Başına gelen oldu mu hiç. Aklıma kötü bişey getirmek istemiyorum