Kozlar dün kullandık da normalde öğlen 8 damla gerıyorduk ıse yaramıyor 2 gündür çocuk hiç gaz çıkarmadı ağlıyor morarıyordu bugün sabah akşam 8 damla verdik baya art arda ossurdu üstten kendıde çıkarttı hatta gaz kakasını yapamıyor diye kayısı yedim kuru 2 3 tane sımdı çok gazı yok gıbı ama uykusunda ıkınıyor edıyor bu gece sureklı uyandı