Mrb kızlar.. 19 günlük bir bebeğim var. 2.çocuğum ama sanki ilkmiş gibi acemi hissediyorum kendimi. Kafayı yemek üzereyim her gün her saat ağlıyorum.
Bebeğim emmiyor memeyi reddetmiyor ama memeyi ağzına aldığı an ne kadar aç olursa olsun hemen uyuyor. Memeden bırakınca ağlıyor aranıyor memeye gelince abartmıyorum emmeye başlamadan ağzına alır almaz uyuyor. Uyandırmaya çalışıyorum ayağını sıkıyorum kıyafetleri çıkarıyorum ellerini sallıyorum sırtını sıvazlıyorum ama yok adla uyanmıyor. Başlangıçta sarılık değeri yüksekti ama şimdi geçti. Uykusu ondan değil artık ama neden bu kadar çok uyuyor anlamıyorum. Acıktım diye asla uyanmıyor. Uyanıkken sürekli aranıyor. Ama memeye gelince atanan o değil gibi hemen uyuyor.Birde emdiği süt burnundan geliyor. Ne yapacağımı şaşırdım. Lütfen bana fikir verin başına gelen var mı ya da fikri olan 😔😔😔