Beratim17 az önce bir posta yazmıştım sizede onu yazayım
öncelikle ıslak mendil kullanmayın. Mümkünse çiş yapsa bile yıkayın kurulayın. Islak yada nemli kalmamasına özen gösterin. Bir de trosyd kullanın günde üç kereydi sanırım. Allahın izniyle geçer. Benim kızımada bez yapmıştı götürmediğim doktor kalmadı travazol bilmem ne bir sürü şey denedim bu şekilde hemen geçmişti. Bu kremi yazan doktora hala dua ederim