17 ay 13 günlük bebeğim 3 gündür altındaki bezi savaş vererek aldırıyor çizgi film izlemeyiz resmen değiştirmek için verir hale geldik az önce de üstünü değiştim diye inat etti 2 saat ağladı istemedi bende değiştirmek zorundaydım ben napacağım ya peki baya ağladı tepkisiz kaldım sonra gel sarılalım dedim ama işe yaramadı napabilirim siz nasıl atlattınız