EgemenAtam Ay kızlar neler giyiyorsunuz ya bebeğin peşinde iyice zayıfladım bacaklarım çok inceldi🥹Fikirlere açığım valla dar kot ya da tayt daha da ince gösteriyor bol kot daha mı mantıklı bilemedim
CaninannesiCemre EgemenAtam Ben de çok zayıfladım,ama hala öyle kot falan giyecek enerji bulamıyorum kendimde özel bi yere gitmezsem tayt ve sweat kurtarıcımm🤷
catgirlmoms EgemenAtam Genelde tercihim ispanyol paça oluyor . Bol kotlar vs pantolonlar içerisinde çubuk duruyormuş gibi gösterdiği için ya da kendimi öyle hissettiğim için tercih etmiyorum 😂
catgirlmoms EgemenAtam İspanyol candır mutlaka denemelisin 😂bizi başkası toparlamıyor 😂 işte o bol pantolonla safinazı ultra seviye hissediyorsun
EgemenAtam elagozlu35 Yok ya gercekten zayiflik bana gore berbat.Kadin dedigin etli olur😂Kemik torbasina döndüm