nili1104 bi yerde okumuştum ne kadar doğru bilmiyorum yanlış da soylemek istemem her iki sütte aynı sıcaklıkta yada soguklukta olunca birlestirebilirsiniz diyordu birde yabanci kadınlar çok çıkıyor instagrama falan üst üste şişeleri birlestiriyorlar bilmiyorum yaptıkları ne kadar doğru