blablabla12 ben 1 yaşındayken sağlık sebebim nediyle mecburen kesmiştim memeden çok ağlamıştım hatta neyse.. o zaman oğluma dedimki meme artık uyudu süt kalmadi meme bozulmuş filan dedim. Gece kalkınca su icirdim geri yatırmaya çalıştım uyumadı krizlere girdi sonra eşim aldı onda biraz sakinlessin bende sürekli meme istiyor diye. Biraz o sakinleştirdi ben hep anlattım meme bozulmuş süt gelmiyor artık oğlum ben seni çok seviyorum gel sarılalım gel şu icireyim sana diye sakın sakın konustum hep bazen sakinleşti uyudu bazen krizlere girdi o esnada eşim aldı dikkatini dagitti filan öyle öyle biraktik ve artık sabaha kadar hiç uyanmadan da uyumaya başlamıştı. Ben bide o zamanlar çalışıyordum gündüz zaten mama iciyordu biraz kademeli ayrılma gibi de olmuştu zaten. Siz de kademeli ayırın gündüz vermeyin mesela oyalayin hep gecede yatmadan 1 saat önce verin ama uyku arasında uyanınca vermeyin memeyle uyuma alışkanlığı da zor çünkü. Bu şekilde kademeli bırakırsınız kolaylıkla inşallah. Uyanınca su icirin sakinlestirmeye çalışın en fazla 1 haftaya alisiyorlar gözünüz korkmasın yaşı da bence küçük değil bana göre. Biz bıraktık 1 yaşında bir zararını görmedik yani, bir süre devam sütüyle devam etti tabi ama meme olmadı 1 yaşından sonra. Aksine birde uyku konusunda yeme konusunda daha düzeldi herşeyi memeyi bırakınca