Kızlarınız kac aylıkken yürümeye basladı benımkı suan 11 aylık oldu ama yürümüyor elinde tutup yürüttgmzde hızlı hızlı gitmek istiyor one dogru gidiyor yamuluyor kendı basına koltuklardan tuta tuta yuruyor ve ayakta ıkı uc sanıye kendı durablypr ama gerısı yok yürütmek ıcın neler yapablirim bn hic yurutmuyorm kendı haline briakıyorm ozellıkle yaptgnz bişe varmi