Alfa_Mom feyzacvs o zaman huysuzluğuna tutmuyorlar valla deli olacam artık ne yapsak memnun olmuyor sıkıntı bizde mi anlamadım
Aylinfurkan17 Alfa_Mom avent dene bi bence. Benim oğlum alıştırma bardağından bile içemiyor illa biberonu olacak. Meme reddi de yaşamadık canım
mommyy1210 Bende mamajoo diye bir biberon kullanıyorum ilk gün tutmadı ama artık rahatlıkla içiyor canım
havvaanur Alfa_Mom Eğer ki ikiside avent olursa tutmuyorlar emziği avent alın biberonu chicco alın ikisi birbirine uyumlu
nehirsude0 Alfa_Mom benimki hiçbir biberonu emziği tutmadı canım Philips avent anne göğsüne en yakın bı biberon var onu tuttu