Selamun aleyküm . Hepinizi iyi akşamlar kızlar . Kızım ocakta 1 yaşına giricek. Emerken arada ısıran bir çocuktu ama şu son 1 haftadır kanatarak , hırsla ısırıp çekiyor sürekli sürekli . Neden yapıyor olabilir sütüm geliyor . Dişten dolayımı acaba . Emzirmekten korkuyorum artık . Memeden de kesemiyorum çünkü sadece ama sadece memede uyuyor başka türlü ne denediysek asla uyumuyor . Her meme diyişinde strese giriyorum . Bir de yara oldular öyle emzirincede mikrop kapmasından korkuyorum . Benim gibi yaşayan varsa ne olur yazsın ne çözüm yaptınız . Isıranca bağırmıyorum yavaşça yere indirip anlatıyorum ısırdın çok acıdı vs vs . Napcağımı şaşırdım .