utkummm bizde de aynı şey oluyordu bebeği çarşafın soğuğu üşütebiliyor biz de bazen yatağa geçince ürpeririz ya bebeklerde de oyle oluyor ve uyaniyorlar. Ben de unutmadan ince yatağına sıcak su torbası koyuyorum bebeği yatıracağım zaman kaldırıyorum ve o yatağa koyarken uyanma sorununu çözdüm. Bir de giyilmis atletimi koyuyorum beşiğin bir köşesine ama çok yakınına koymuyorum gece yüzüne falan gelir diye. Böylelikle kokumu arama durumunu da çözmüş oluyorum. Bir deneyin isterseniz belki faydası olur. Ben de günlerce bebegimi yanımda yatırdım ve ona zarar veririm korkusuyla günlerce doğru düzgün uyumamistim