magal Bu ayına kadar anakucağı almadım ama sürekli kucakta durmak istediği için alsam mı kararsızım. Pusette ve bebek arabasında durmuyor. Yemek vs yaparken çok zor oluyor.
salakmisincemilee magal anakucagi belli bi kiloya kadar tasiyor bu aydan sonra pek kullanamazsiniz bence
beybiliko magal belli bir kiloya kadar taşıma kapasiteleri oluyor, bebekler dönmeye başladıktan sonra da orada oturmak istemiyorlar, bebeğime 5. aya kadar kullanabildik
limonzeytinmom magal maksimum 5 aya kadar kullandım ilk kzıımda. Şimdi 2. Bebeğim 2 aylık surda 2 ay daha kullansam sonr abir işime yaramayacak 🙄 bence almayın 2 ay dhaa sabredin mama sandalyesine oturur yavas yavas emeklemeye başlar zaten
dilarakilic magal 1 aylıkken kullanmaya başlamıştık. Benim bebeğim çok sevdi ve şuan 1 yaşında. İçine koyuyorum bazen oyun amaçlı hala çok seviyor 😂 hatta uyku saatiyse hemen uyuyor içinde 🤣
aslanimiz 1 aylıkken kullanmaya başladım 4.5 aylık hala kullanıyorum ama son zamanlarda içinde durmak istemiyor