ebrarasil Merhabalar 8 gün önce ilk bebeğimi sezeryan ile kucağıma aldım 🧿 çok az ayva göbeği kadar göbeğim kaldı korse kullanmaya ne zaman başladınız güzel anneler kırkımızın çıkmasını mı beklemeyelim 🌸
ftmnrckr ebrarasil ikinci günden sonra takmaya başladım resmen ağrılarımı bile hafifletti inşallah göbeği de toplar 🙄
ebrarasil Ogretmenannex normalde giyilen korseler mi yoksa piyasada olan yamuna isimli korse falan mı kullandınız
ebrarasil Rabia_91 ay maşallah peki bu göbekte çizgi oluyor ya o ne zaman geçer ki belli belirsiz ince çizgi var
Rabia_91 ebrarasil benim o çizgi doğumdan sonra kayboldu açıkçası ne zaman gitti hatırlamıyorum bile. Ama hamileyken baya belirgindi. Hatta Allah biliyor ya korktum ben ya o çizgi gitmezse diye ama çok şükür hamileliğin izleri çok çabuk silindi bende 😊