Merhabalar. Bebeğim 15 aylık olmak üzere çok sosyal ve dikkatli bir bebektir fakat bazı şeylere dokunmaktan hoşlanmıyor. Örneğin oyun hamuru, kum, çimen ve parmak boyası. Yemek yerken benim yedirmemi tercih ediyor zaten çok iştahsız olduğu için mecburen yedirdim şimdi kendi başına eline bulaşmayan şeyleri yiyor fakat diğerlerine alışma aşamasındayız. Onun dışında bir de kıyafet giyerken tepki gösteriyor, ağlıyor. Bu konuyla ilgili araştırma yapma sürecindeyim. Duyulmak istiyorum adlı kitabı okuyorum ama tecrübeli annelerden bilgi almak istedim siz bebeğinizi alıştırmak için neler yaptınız.? ( oyun hamuru ve kinetik kuma alıştı artık eline alabiliyor zaten her gün oynuyoruz içine oyuncak gömüp çıkarıyoruz falan. Bir de duyusal halı aldım evde çıplak ayakla yürüsün diye)