Betull aynı durum bizde de var 😫 doğduğunda böyle değildi. Şapka takmayı hiç sevmedi ortalığı yıkıyodu resmen . Bantta ona keza. Uyurken ben düzeltiyorum kulağını yanından ayrılmadan geri büküyo 😂 benim tek kulağımda var kepçelik annem küçükken bantlamak dahil her şeyi yapmış ama teki kalmış öyle ☹️😂 şimdi mümkün mertebe bant takıp dikkatini dağıtıyorum unutsun diye. İnşallah kalıcı olmaz 🤔