eli391_ Kızlar şimdi eşimin teyzesi evlendi gitti Muğlaya . buradaki evi ise dayalı döşeli ama ne gelen var ne giden. Oğlu uzman çavuş oda gelip gitmez ..bizide ev sahibi çıkarıyor biliyosunuz ev kiraları aldı başını gitti.. teyze eşimle konuşurken demiş benim ev boş gel benim eve diye . Şöyle bişe olacak büyük salonuna bazı eşyalar sığdıralacak . Ben yatak odamı kurcam . Kanepelerimide kurarım. Ama işte bilmiyorum çok kararsızım sizce olur mu olmaz mı
Damla93 eli391_ kiralara o kadar para vermektense çok daha iyidir para vericekmisiniz onu bilmiyorum ama
mervealina23 eli391_ kadından Allah razı olsun ne güzel düşünmüş imkanınız yoksa bunu değerlendirin bence :)
[silindi] eli391_ ev dayali doseliyse sen kendi esyalarini napicaksin? Yatak odami kurarim kanepemi koyarim demissin ama beyazesyalarin filan nolcak? Ben olsam kabul etmezdim kendimi misafir gibi hissederdim baskasinin esyalari uzerinde oturunca kendi duzenini olusturamazsin bi esyanin bile yeri gelir yerini degistiremezsin
durukusunannesi_ eli391_ olmaz bence kesin gelmeyecekse teyze eşyalarını bir odaya toplamayı teklif edin sizde rahatça yerleşin bence. Yarın bir gün bişey bozulur kırılır bırakıp gittiği kıymetli olur
Yekbarnes İleride bir laf eder mi bilmiyorum ama ben şöyle derdim sanırım. Teyzenin eşyalarını bir odaya toplayın ya da depo kiralamak daha ucuza gelirse oraya koyun, kendi eşyaların olmadan rahat edebilir misin. Teyze de evlenip gitmiş eşyayı ne yapacakmış
humakus_ eli391_ eğer teyzenin eşyalarını kullanacaksam ben kabul etmezdim. Ama eğer küçük bir odası varsa teyze bütün eşyalarını (beyaz eşya tencere tava halı vs ne varsa artık) oraya koymayı kabul ederse ben giderdim. Kira taşınma emlakçı komisyonu falan derken çok yüklü bir miktar para gidiyor.