Kızlar bebeğimin kan sonucunda CRP fazla yüksek çıkıyo daha bir ay öncede ateş kusmadan kaynaklı acillik olduk enfeksiyon diye antibiyotik tedavisine başladık şurup içmediği için iğne ile tedavi edildi. Şuan 1 yaşına girdi rutin kontrole götürdüm yine de CRP değerine de bakılsın istedim yine yüksek neden geçmiyo anlamıyorum antibiyotik etki etmiyo napcaz hiç bilmiyorum beni gibi olan var mııııı