srnrcvs Kızlar kızım 3 buçuk aylık dün ınanılmaz gaz sancısı sebebi ıke doktora gottok acayıp gaz bırıkmıs genelde düz yatıyor yüz üstü gün ıcınde en fazla 1-2 dk duruyor dız gün ıcınde nasıl yatırıyorsunuz gaz bırıkmemesı ıcn ne yapıyorsunuz
[silindi] srnrcvs ben dizime yatırıyorum ya da gaz masajı yapıyorum bacaklarını ileri geri gibi hareketler ve bezini açın kendi biraz hareket etsin 5-10 dk içinde gaz çıkışı oluyor
Redpanda srnrcvs benimki de 3.5 aylık saylır. Yüz üstü durmayı ne yazıkki hiç sevmiyor ama gün içinde bacaklarını kafasına doğru kaldırarak, sağa sol çevirerek oyun oynayıp gazını çıkarıyorum. Ama kendi de çıkarıyor zaten, bazen uyurken pıt pıt çıkarıyor 😂😂