Kızlar selam, bebeğim 9 aylık acele mi ediyorum bilmiyorum ama çevremdekiler genelde bu ayda bıraktığı için bende mi bıraksam diye düşünüyorum. Mama ile besleniyor ve 4 saatte mama yemek istiyor. Ne zaman bırakmalıyım ve nasıl bırakmalıyım gece bebek ağlayınca ne yapılır danışmak istedim☺️