Kizlar gecenin bu saatinde oturdum yaziyieum normalde bebem uyandığı zaman bakarım forma ama şimdi o uyuyor bende yazıyorum yeni anneyim 2.ayina girdi bugün büyüme atağına girmiş yavrum farketmeden çok ağlıyordu bende aniden bağırma tabiki ona değil hafif sesli konuşma gibi düşünün sonra hepten uyumayinca çok sınırlı davranista bulundum jendj kendime sanırım normal biri olmaktan çıktım dışarı çıkamıyorum evim 5. Kat hava soğuk kafayı yedim bu süreçte sizler bu durumu nasıl atlatiykrsunuz neler yapıyorsunuz merak ettim doğrusu ben benlikten çıktım. Yardım . istiyorum.