8.aya gireceğiz ek gıdaya geçmişten beri kızım bağırsak gazını yapamıyor. Zeytinyağı atıyorum yediklerine ama yok şu son 3,4 gündür çok ağlıyor gazdan. atak sandım ilk önce ama değilmiş. Gaz yapmamasını farkındaydım ama kakasını yapabiliyor belki öyle atıyordur diye tahmin etmiştim. Ne yapıcam günde 2,3 çay kaşığı zeytinyağ içiriyorum ama fayda yok. Kimyon çayı da içirdim ama yok fayda etmiyor. Süt alerjisi var reflüsüü oluştu. Şuan o uyuyor ama ben düşünmekten uyuyamıyorum