Merhaba annişkolar,
Sizin tecrübelerinize ihtiyacım var,
Kızım 2 aylık yaklaşık bir haftadır öksürüyor sadece 3-4 kere günde ama bazen çok şiddetli ama sadece öksürme var yani iştahsızlık ateş vs hiçbir şey yok . Doktora gittik şurup antibiyotik ve buhar yazdı 3 gündür uyguluyoruz ama iyileşmedi ben aceleci mi davranıyorum bu daha sabır isteyen bir dürüm mü yoksa farklı bir tedavi daha etkili mi olur bilemiyorum 🥺 yarın tekrar doktorun yanına gideceğim
Buna benzer durumlar yaşadınız mı nasıl iyileştiniz 🥺🤷♀️