Kızlar spora gitmek istiyorum. Biraz mecburi ağrılarım var ama nedense bi özgüven eksikliği var . Çekiniyorum nasıl yapacağım garipsenir miyim vs diye düşünüyorum . Gidersem de özgüvenimin yerine geleceğini , bana farklı bir aktivite olacağını düşünüyorum