Kızlar bebeğim 5 aylık 😔 4.5 aydır bu illet hastalığı çekiyorum doğumda kaptım bunu eminim artık kız kardeşim ayakkabımı fırlattı yatağın altına çıplak ayakla yere basınca olan oldu ayak tabanında kaşıntı oldu deli gibi sonra elimle kaşıdım elime bulaştı lanet dpmra tüm vücutta kaşıntı başladı uyuz dedi doktor tedavi verdi hiçbir işe yaramıyor asla vücudumda siyah minik şeyler çıkıyor zaten su kabarcıkları içinde bunu görüyordum. Sirke uyguluyorım çıkarıyorum o siyah şeyleri ovalaya ovalaya saçlı derimi de bit tarağı ile tarıyırum yine bir sürü siyah şeyler çıkıyor asla bit değil bu arada biti çok iyi tanırım keşke bit olsaydı 1 haftada biterdi ne bu Allah aşkına ya 😔 uyuz desem nasıl uyuz bu siyah şeyler ne yani Hataylı uyuz olan aile yazık googla çıkıyor bu aile antibiyotik tedavisi almış karışım kullanmış öyle geçmiş ama ben asla antibiyotik kullanamam emziriyorum ne yapcam benimle aynı şeyleri yaşayan var mı lanet bir hastalık ya