1alpercocuk Kızlar çok mutluyum tam 6 aylık oğlum bugün emekledi sizlerle mutluluğumu paylaşayım dedim.
Gokceninannesiiyim 1alpercocuk maaşallah 😊😊 biz 7ay 23 günlüğüz daha bi çabası yok oturuyor küp gibi 😂
Ayparcam Maşallah. Oğlum 7 ay 1 haftalık ama daha emekleyemiyor toplu biraz tam adım atacakken yana devriliyor kendini tartamıyor heralde. 🙄
1alpercocuk Ayparcam canım zaten 8 9 aya kadar yolu var bunun :) bizimki de birden oldu bende şaşırdım ama sürekli yerde :D
Ayparcam 1alpercocuk koltuk altından tutunca güzel bi şekilde adım atabiliyor ama bakalım bekliyoruz emeklemesini sonuçta her bebeğin gelişimi farklı ilerliyo
nazanay 1alpercocuk Yerim onu :) Kizim da 7.5 aylik. Uzun suredir komando gibi surunuyor. Birkac kaftadir da surunmeyle emekleme arasi bir sey yapiyor. Bu sekilde istedigi yere pit diye gidiyor zaten, artik emeklemekle ugrasmaz herhalde :)