Merhaba güzel anneler size bir sorum olacak
Benim bebeğim 17 aylık olacak 1 hafta sonra ama emzirmeyi bırakmayı düşünüyorum çünkü mesela sabahları ilk uyanınca 5 dakika emiyor öğle uykusundada aynı şekilde 5 dakika felan akşam yatarkende mama veriyorum biberonla onu içip uyuyor birkaç gündür sizce memeden kesmek için 17 ay uygun mudur cevaplarınızı bekliyorum 🫶🏻❤️?