_tuuggcce_ Merhaba, tekrar yazmak istedim. Bestiron kan damlasını 3 gündür kullanıyoruz. Bu 3 gündür uyumuyor resmen… acaba gerçekten yan etki mi? Sizin hala devam ediyor mu nasıl?
klbklina _tuuggcce_ ben bestironu kiloya bir damla şeklinde başladım iyiydik. Fakat araştırınca 6.5 kg 16 damla vermem gerektiğini hesapladm. Üç gündür bu şekilde veriyorim ve evet huzursuzluğu artı bebegimin. Bende bestirondan şüphelendim.
ayturk _tuuggcce_ diş sürecine girince kan ilacı kaldı tekrar deneyemedim atesleniyor iki gecedir ama iyileşsin deneyeceğim tekrar
Beratim17 Elifmihra7206 tabiki doktor söyledi, tedavi amaçlı kullandığım için çok geliyor ama mecburum çünkü bebeğimin kan değerleri çok düşük çıktı
klbklina _tuuggcce_ Osman Gönülal demir damlası kullanımını dinleyin lütfen oradan mg hesabı yaparak bulacaksınız eksik verdiğinizi 🥲
ayturk _tuuggcce_ bende deneyeceğim damladan değildir umarım çünkü vermem de gerekiyor yoksa yandık her gece