Arkadaşlar yaklaşık 2-3 aydır boğazlarım 1 hafta iyiyse 1 hafta kötü. Geçen hafta gittim acile o kadar kötüydüm ki. Antibiyotik kullandım 1000 mg çok iyi oldum sonra kutu bitti 3-4 gğn geçmedi yine başladı kuru bi öksürük ve boğaz ağrısı yine artık bunaldım. Allahtan ateşim olmuyor bir kaç sefer hep ateşlendim de. Artık korkmaya başladım bulunduğum ilçedeki kbb ye randevu bulamıyorum. Önereceğiniz bir şey var mı?