yusufum- çatlak olmuş haberim yoktu, 10 aylıktı o zaman. 2 ay boyunca kakasını yaparken ağladı ama öyle bir ağlama ki kıpkırmızı olurdu ben de ağlardım. Zaten duphalac kullanıyorduk, kaç doktor gezdim kendi geçer kakasını tutuyor korkudan daha da sertleşiyor dediler. En son bir eczacı bu kremi verdi açıkçası hala dua ediyorum. Çatlak geçince normal kaka yapmaya başladı yani duphalac falan da bıraktık azaltarak