Selamben_ benım sureklı yaptığım yöntem var ancak normal yemeklerı yapıyorum kızım 17 aylık. Yemegı yaptığımda ocağı kapatır kapatmaz kavanoza koyuyorum. Kavanoz kapağını 3 gerı yapıp 1 ılerı ıyıce sıkıyorum var gücümle. Sonra hemen ters cevırıyorum. Bır örtüye sonra bır sofra bezine sarıyorum bır gun dışarıda bekliyor sonra buzdolabına koyuyorum sonra ıstedıgım zaman hazır yemegım olmuş oluyor ıhtıyac halinde genelde bunu seyahatlere gıdecegımız zaman kızım ıcın yapıyorum gıttıgımız yerde yolda yemek telaşı olmasın ev yemeği yesin dıye.