3-4 ay sonra işe baslayacagım. yaklasık 1 yasında olacak bebeklerim. emziriyorum ve emzirmeye devam etmek istiyorum. sabah 8- aksam 5 calısacagım. çalışan anneler nasıl yaptınız bana fikir verir misiniz ? bırakırlar diye korkuyorum. benim şöyle bir özel durumumda var stok yapamıyorum