Belissimo ayy anlattıklarında babamı gördüm!!! Babam akciğer kanseri, kalp hastası ve romatait artrit ( bu arada çocuklara bayılır ölür) bir kaybım oldu daha önce babam kemoterapiden zehirlenmişti hastanede yatıyordu o gecesi çok kritikti babam ölümden döndü bende başka bir hastanede yatıyordum bebeğimin bana tutunması için! Bebeğim kayıp gitti. Çaresizlikler içinde umut olmuştu yaralara ilaç olmuştu ama gitti!!! Derken benim yumurtalık ve rahimdeki tümörüm iyice büyüyüp damarı tıkadı acil ameliyata alındım kangrene dönmesi an meselesiymiş ameliyata girdiğimdenrahim ne zaman toparlanır çocuk olurmu zaman gösterecekti 2 yılanyakın zaman sınra hamileydim tekrar! çok ağır zamanlar geçirdik!!! Babam genel olarak iyi ama bazen vücut çok ciddi tepkiler veriyor! Kemoterapiden zehirlenmek gibi kalbin etrafında 4,5 lt su birikmesi, ana atar damar tıkanıp kalp krizi... çok badireler atlattık babamı takip eden doktorlar eceli yenen adam diyorlar ( haşa tabiki Allah ömür verdikten sonra hiçbirşey mani olamaz) bu zamanlarda çok dua ettim Allahım sen hayırlı evlat nasip et babamada görmeyi nasip et diye! Anlattıklarının aynısı babam yapıyor belki daha fazlasını! Bazen öyle abartıyorki kavga bile ediyoeuz! Evlerimiz çok yakın hergün geliyor! Gelme denmiyor gelince beni çok zorluyor! Tek başıma birşey yapmama müsade etmiyor. Çok şükür Allah nasip etti gösterdi isyan etmek istemiyorum ama çok bunaltıyor!