afzv Benim kızımda kakasını çok nadir yapan bi bebekti. 2 hafta sonra bi yapardı sonra bir daha yapmazdı yine. Sadece anne sütü alıyordu. Ben de doktora götürmüştüm 3 farklı doktora sordum sağlık ocağı doktoru ebeler falan.. Onlar da bana nornal demişti ve çevreyle birlikte sütünün yaradığını falan söylemişlerdi. Ben inanmıyodum pek böyle süt yaradığı zaman kaka yapmama şeyine falan ama doktorlar normal karşılayınca üstüne düşmedim. Zamanla düzeliyor, ileri ki aylarında düzenli düzensiz kaka yapmaya başlıyorlar hatta beline kadar da çıkıyor😊 Endişelenmeyin