RB2023 Arkadaşlar bebeğim 2,5 aylık gazı var ama kolik mi gazlı bir bebek mi anlamadım bir türlü kolik mi gazlı mı olduğunu nasıl ayırt edebiliyoruz ben hala anlamadım
Sugarmommy RB2023 kolik bebekler her gün ayni saatte hic susmadan ağlıyormuş bizimki gazli bebekti 3 ayda bitmisti
Abaegrk RB2023 kurulmuş saat gibi akşamüzeri başlardı ve 3 saat aralıksız ağlayıp sonra bir anda sakinleşirdi. Gazda ayaklarını kendine çekerek ağlar karnına sıcak havlu koyup masaj yapınca ya da ılık duş aldirinca gazını çıkarınca rahatlar ama kolik ise bunların hiç biri ise yaramaz
RB2023 O zaman bizimkide gazlı kolik değil ağlama saati aynı saate değil çünkü farklı saatlerde oluyor
mrvyhya RB2023 benim bebeğimde doğduğundan beri gazlı doktor çok ağlayınca sinirlenince kolik bu bebek dedi ama ne aynı saatte ağladı ne de suourge sesi saç kuruma beyaz gürültü hiç biri fayda etmedi aurekli kucakda büyüdü şuan 6 aylik hala gazı var ya Allah aşkina nerden geliyor bu gaz anlamıyorum gaz damlası ver kimyon ver hiç bisy fayda etmiyor bide geçer dediler bize hala aynı sabah akşam hep agliyor hiç bisy yemiyorum sırf gaz yapmasın diye ama hala var hergun gaz gaz gaz
askbebegimmbenim mrvyhya 3 ayligiz aynen öyle ne gazmış her akşam aynı bebeğimin mahvoluyor valla acıdan
mrvyhya askbebegimmbenim bende valla şuan yine arastirmaya girdim bu ay başka gaz damlası alacağım parası batsın sabahdan beri ağlıyor aynı anda hem probiyotik hem gaz damlası kullanılabilir mi
askbebegimmbenim mrvyhya kullanılıyormuş evet. Ama bizim tanıdık bukadar küçük bebeğe. Probiyotik gerek yok dedi bende kestim valla. Doktor zaten probiyotik 4.ayda keseceğiz dedi bilmiyorum sadece Nurse harvers gaz şurubunu kullanıyorum şuan damladan daha iyi sanki