denizbusra1 Neler çektim neler ah ahhhh😰 neler yapmadım ki sonradan artık uyuzla yaşamaya alıştım tek duam küçük oğlumun yaralarının iyileşmesi idi çok kötü olmuştu. İlaçları denemeyi bırakmadım kara merhem karışık eczane merhemleri sirke o bu artık hangisi iyi geldi ne oldu bilemem gitti ama arada ellerde kaşıntı oluyor ufak ufak kabarcık oluyor çocuklarımda sanki etkisini kaybetmiş ama uyuz gibi yine buna şükür 2 sene olacak sen düşün !!