denizbusra1 bebeğinde varsa eğer diceklerimi iyi oku
CİLDİYEYE GETİR ÖZEL BİR KARIŞIM VERİYORLAR ONU AL 3 GÜN YIKAMADAN SÜR VÜCUDUNA.
3 GÜN SONRA GÜÇLÜ Bİ NEMLENDİRİCİYLE MUSTELA VS. GÜZELCE NEMLENDİR VÜCUDUNU.
BEBEĞİN BÜTÜN KIYAFETLERİNİ 60 derecede YIKA VE BEYAZ SİRKE DÖK YIKAMA KISMINA
KURUYAN KIYAFETLERİ ÜTÜLE.
BEBEĞİN BANYO SUYUNA BİRAZ BEYAZ SİRKE DÖK ONU DÖK BİRAZ VÜCUDUNA .
ÇAY AĞACI YAĞI AL VÜCUDUNDA KAŞINAN YERLERE SÜR .
eğer sende uyuz varsada
WİLKİNSON POMAD isimli krem var onu al 3 gün yıkanmadan vücuduna sür o giydiğin kıyafetleri de üçüncü günün sonunda at çöpe .
Bütün kıyafetlerini 60 derecede yıka ütüle.
Banyodan sonra temiz temiz giy.
Kaşıntın bi kaç gün devam eder sonra azalır ve biter.
Nevresim takımlarını koltuk örtülerini hep 60 derecede ÖZELLİKLE ÇAMAŞIR YIKAMALARINDA HEP BEYAZ SİRKE KULLAN . Ve ütüle.
Bütün evi süpür ve sirkeli suyla Yıka. Bornozları havluları ihmal etme. Ne varsa 60 derecede yıka. Bu aşamaları yaptıktan sonra banyoda kullandığınız lifi kaldır at çöpe yeni lif al. Banyoyu da çamaşır suyuyla kaynar suyla bi güzel yıka. Sonra bana dua et 💕🙏