ZeynepOzcan Kızlar bebeğim 5 ay 5 günlük. Doktorumuzun söylemi üzerine tadımlara ve ardından ek gıdaya başlayacağız. Siz hangi markanın ürünlerini kullanıyorsunuz?
senaa2508 ZeynepOzcan hepsinin Farklı Farklı ürünlerini kullanıyorum ama en çok aşçı anne ürünlerini seviyorum 😌