melisamoms inanin gece uykusuna sabah 10 da geçtiğini biliyorum. Sabah eşim işe giderken bende kisin sogukta Ankara ayazında dışarı çıkarıyordum yürüyüş yapıyodm biraz cevreyi izletip yorulsun diye sabahin 6snda belki eve gelince mayisir da uyur diye. Ama asla daha cok uykusu açılıyodu. Simdi bakiyorum fotoğraflarina uykusuzluktan perişan gözler şiş yavrumun. Onun icinde kolay değil ki. Yenidoğanlik doneminden cikti artık baska baska büyüme dönemine girdi dönmeye başlayacak çığlıklar atacak agulayacak yeni guncelleme öncesinde biraz yavrucaklar fiziken cok yoruluyor. Eee rabbim boşa annelerin ayaklarının altina cenneti sermemis. Cok zorlanıyoruz diyoruz ama onlar icinde hic kolay değil bence.. inanın sonrası daha keyifli oluyor azıcık sabır. ❣️