Elfgrn birgulduman tam anlayamadım soruyu ama anladığım kadarıyla her beslenme sonrası gazı çıkarılmalı bebeğin
Eliaemir Bence alınır ben başlarda almıyordum , yaşadığım ülkede 2 günde bir ebe gelirdi almana gerek yok derdi Sonra bebeğim reflü olmuştu gazı çıkmadığı için .
Bebegimm1 birgulduman beslenme bittikten snra gazını alın gazı çıkmazsa uykusunda kusabilir bi önceki gazlarda çıkmadıgı için sonunda gazdan kıvranır