Merve06miray Kızım 2 aylık ve sürekli uyanık kaldığında ağlıyor , sanki canı yanıyor gibi sakinlemesi zor oluyor , 10 dk uyuyor ve uyanıyor en fazla 30 dk uyuyor , bende yıprandım kanına baktırdık hiçbişeyi yok 🥹 neden olabilir arkadaşlar
3kedili2bebekli Merve06miray gazdan annesi duş aldır karnına mesajını yap bir de kiraz çekirdekli kemer al onu kullan çok iyi geliyor
esrabozz Merve06miray gazdandır, bebekler ilk 3 ay anne karnında hissetmek ister kundaklayın veya sling Yasin ve emzik acın Veya pıspıs elektrlkli süpürge sesi
3kedili2bebekli Merve06miray biliyorum kiraz çekirdeği kemeri hayatımı kolaylaştırdı bende ağlıyordum artık gazu çıkarsan da yetmiyor bazı bebeklere kolik atağı geçiriyor bebisin ağlatır kusturur durmaz susmaz artık doktorlar gelme diyordu bana bosuna getiriyorsun hepsi gazdan diyordu çok beslemekte gaz yapar