Acile götürdüm 3 gün önce gtkulağında enfeksiyon var dedi anitiboyotik verdi 3 gündür kullanıyoruz bugün başka bir sebeple acile gittik tekrar kulağına baktı kulağında kir var göremiyorum bile enfeksiyonu dedi ben hangisine inanayım ikisi de başka sey dediler .
Kulak kiri ya da enfeksiyon ayni sey mi antibiyotiğe devam edicem geçirmez mi o klamoks 200mg .KBB ye randevu hemen yok dedim antibiyotik bitsin öyle gideyim .yasayan var mı kulak enfeksiyonu ?