yalnizannee_ Kızlar yüzüm kuru ve sivilceli şuan almayı düşünüyorum açık pembe olanından kullanan varmı aranız da memnun msnz acaba
sadeturkvatandasi yalnizannee_ ben kullanmıştım bir ara güzel cildi yormayan bir ürün kuru ciltliyim bene, hassasiyet ya da gerginlik olmadı
Emir_mom yalnizannee_ Her cilt farklı reaksiyonlar gösterebilir bu yüzden siz deneyimleyip cildinize iyi gelen ürünleri bulursanız daha iyi olur.Nacizane tavsiyemde eczane markalarına bakın.
ezoanne yalnizannee_ ben kullandım gayet güzel şimdi de yvesrocher kullanıyorum mavi olan seri çok iyi
Ceycey001 yalnizannee_ ben kullanıyorum önce turuncu olanı kullandım simdide pembe olanı aldım seviyorum ben
Emir_mom yalnizannee_ içeriğini bilmediğiniz ürünleri kullanıp cilt bariyerinizi bozmaktansa indirimleri takip edin.
degersizbirhayat_1 yalnizannee_ bilmiyorum onu hiç kullanmadım hassas ciltler içindi galiba öyle hatırlıyorum